Привітання з днем народження другу своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження другу своїми словами, українською мовою

Друже!) Ти самий надійний рульової в океані рішень.. Ти ще й азартний співучасник всіх моїх авантюр..) Ти той, хто не судить, а приймає.. Ти той, хто залишається поруч.. Щастя тобі! З днем народження! Твій день). Вітаю!

***

Дорогий мій друже! Сьогодні всі птахи співають тільки для тебе, сонце світить лише для тебе і все, все, все в цьому світі в цей день відбувається тільки для тебе! Нехай це принесе тобі тільки яскравий настрій, яке буде справжньою причиною для світяться, щасливих очей!

***

Чоловіка можна порівняти з коньяком: чим більше років, тим він краще, міцніше, цінніше і смачніше. Ти вже по праву можеш вважатися п'ятизірковим коньяком. Прийми ж ти від нас привітання з ювілеєм, а також щирі побажання бути випитим до дна своїми улюбленими рідними людьми. Бажаємо здоров'я міцного, щастя ігристого і кохання п'янить.

***

Дорогий мій друже! У день народження бажаю, що б тобі, друже, у всьому нестримно щастило. Щоб красиві дівчата давали свій номерок, навіть коли ти під'їдеш до однієї з них на самокаті. Що б твої фінанси на кишені розлучалися самостійно. А все що ти побажаєш вдало здійснювалось.

***

Я дуже дорожу і пишаюся нашою дружбою. Адже дружба – це найсвятіше, що є в нашому житті. Заради справжніх друзів ми готові на все. Друже, у тебе сьогодні день народження. Прийми найщиріші побажання від мене. Бажаю тобі довгого і щасливого життя. Щоб ніколи на шляху не зустрічалися печалі і негоди. Бажаю зустріти тобі красиву і велику любов. Більше оптимізму в житті, щастя і матеріального достатку. Адже, як не крути, а без нього не можна. Нехай Господь завжди оберігає тебе.

***

Нехай тебе оточують тільки хороші люди, осявають чудові ідеї приходять в голову геніальні творчі думки! Здоров'я тобі, щастя і мішок позитивних емоцій! Нехай доля забирає все погане і попереду чекають тільки відмінні новини!

***

Справжньому чоловікові і бажати нічого не потрібно! Справжній чоловік доб'ється всього сам! Залишається тільки сказати кілька напутніх слів. І нагадати, що роки нас не старять, а роблять тільки мудріше! Тому живи в своє задоволення, ні в чому собі не відмовляй. А день народження проведи з розмахом і в самому позитивному настрої!

***

З днем народження, старий друже! Живи так, щоб було що згадати. Нехай Фортуна стане твоєю самою вірною коханкою!

***

Бажаю, щоб збулися щасливі мрії, які ти не розповідаєш, навіть мені, своєму другові, і щоб збулися звичайні бажання, про яких ти мені розповів. Нехай на шляху зустрінеться удача і не дозволить тобі продовжувати шлях одному, а покличе вашу компанію ще і щастя, здоров'я, а з ними і величезне багатство.

***

Дорогий друже. Я поспішаю тебе привітати з Днем Народження» І хочу побажати тобі, щоб на твоєму життєвому шляху не було ніяких перешкод. Нехай у тебе буде дружна і міцна сім'я, любляча дружина і багато вірних і надійних друзів.

***

З днем народження, дружбаня. Нехай твоя доля пише не каракулі, а красивим почерком щасливі рядка, хай життя не б'є струмом, але постійно надихає і дозволяє творити і витворяти. Бажаю, щоб у твоєму городі не було колорадських жуків, бажаю, щоб твоя дупа не страждала скалками.

***

У хороші часи, і, що головне, у важкі поруч зі мною ти, мій кращий друг. Ти вірний і надійний, це перевірено багатьма роками! В цей чудовий свято, твій День народження, хочеться сказати: нехай всі твої починання неодмінно принесуть тобі задоволення та успіх. Друже, будь здоровим і щасливим! З Днем народження друже!

***

Друже, вітаю тебе з днем народження. Бажаю жити на широку ногу, не напиватися в устілку і тверезо дивитися на життя, бажаю бути гарячим Дон Жуаном, відважним Робін Гудом і справжнім чарівником, крутіше ніж сам Гаррік.

***

Будь щасливим, будь здоровим, будь упевнений в собі і успішною! І нехай мрії збуваються не тільки в день народження, але й в кожний момент життя. Я бажаю тобі ніколи не дізнатися, що таке розчарування і зрада, купатися в любові і грошах, пам'ятати, що ніч змінюється світанком, а після дощу на небо завжди повертається сонце. Нехай ніхто не заподіє тобі біль. Не втомлюйся від перемог і звершень, мрій, прагни до зірок і вір у свою зірку удачі!

***

Пам'ятаєш пісеньку «від усмішки всім світліше» так ось, ця пісенька про тебе друг. Тому що від твоєї посмішки буде весело всім, і навіть самого сумовитого людині. Твоїм заразливим сміхом, заражаються всі навколо. Коротше мені з тобою пощастило. З днем народження тебе вітаю, і бажаю тобі ніколи ні перед чим не зупинятися! Адже ти той чоловік! З іменинами!

***

Напевно дружба — це найпрекрасніше з усього того, що є на світі. І знаєш, сьогодні, в день твого народження мені хочеться зібрати всі самі приємні слова в один величезний мішок і подарувати його тобі. А ще я подарую тобі громовідвід, щоб він відводив від тебе всі негаразди — блискавки.

***

Людське життя, яке ж коротке слово, але який великий сенс воно за собою несе. І ось навіть зараз, коли так сильно хочеться вірити в те, що воно у нас пройде найкращим способом, все одно стає трохи страшно, адже ніколи не можеш знати напевно про те, що може статися. І зараз, коли кращий друг святкується день свого народження, я щиро хочу порадіти за нього. Адже саме він завжди був поруч зі мною, коли мені було так складно і нелегко. Саме він допомагав переступати через проблеми, які здавалися мені такими складними. Ось чому я завжди хочу бути з тобою, що підтримувати тебе у всьому. І наостанок просто побажаю тобі бути людиною від початку і до кінця. Адже людські якості та чинники ще ніхто не відміняв.

***

Попутного вітру і рівною життєвої дороги! Нехай всі повороти долі ведуть тільки до найкращих і світлим починанням! Чи як завжди сильним захисником, зразковим сім'янином і галантним кавалером! А ще - великого щастя тобі, вірної дружби, відмінного здоров'я і сімейного благополуччя. З днем народження!

***

Мій дорогий друг, що йде зі мною по життю! У цей день я з радістю вітаю тебе з твоїм днем народження і хочу побажати тобі щоранку прокидатися з відчуттям щастя і повноти життя, а засинати з почуттям задоволення за прожитий результативно день. Будь здоровий, веселий, щасливий, обласканий долею і любимо тими, хто тебе оточує.

***

Бажаю, щоб тобі в житті зустрічалися гідні люди, робота приносила задоволення і швидко поповнювала рахунок у банку. Ніколи не оглядайся назад, завжди йди вперед і тільки вперед! А неприємності нехай залишаються позаду і збоку. З Днем Народження!

***

З Днем народження, друже мій хороший! Нехай не болить голова від вина, ні від проблем, нехай буде солодко і від десертів, й від поцілунків, нехай запаморочення приходить лише від щастя і висоти кар'єрного злету! Веселих вечірок і розуміють сусідів!

***

З Днем Народження, друже! Бажаю бути завжди красивою, як Ален Делон, популярним серед жінок, як Джеймс Бонд, багатим, як Рокфеллер і розумним, як Білл Гейтс!

***

В цей радісний день вітаю тебе з Днем народження! Прийми мої найщиріші побажання! Бажаю тобі щастя, удачі, знайти хорошу дружину! На роботі тобі просування по кар'єрних сходах, друзів тобі вірних і хороших! З Днем народження!

***

Якщо одного разу я відправлюся в кругосвітню подорож, я обов'язково візьму з собою друга. Бо які можуть бути дивовижні відкриття, пригоди, і, часом, труднощі, що вимагають справжньої мужності, якщо не з ким розділити? Ось разом з другом - інша справа. Так само і в житті. Є хороший друг – значить, вважай, все в житті буде добре. І ось на Дні народження друга я хочу йому побажати радіти кожному дню, ніколи не сумувати, не хворіти і, якщо одного разу він відправиться в кругосвітню подорож, не забути прихопити й мене з собою.

***

Ура! Є привід знову зустрітися і випити за здоров'я іменинника — за твоє. Я обіцяю, що старатися не буду, дійду додому самостійно, і одного хвилюватися не примушу. Подарунок я тобі вже припас.

***

Джерело: vsivitannya.co.ua