Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінника в прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінника в прозі, своїми словами, українською мовою

Як давно ми хотіли сказати, що ми найщасливіші люди на Землі, адже у нас є найкращий Дядько, чий день народження — загальне свято нашої сім'ї, сімей сусідів і знайомих. Наші вітальні побажання — це просто щире бажання, щоб ти був здоровий, веселий і щасливий!

***

Сьогодні я хочу від душі привітати самого мудрого, хороброго, мужнього і сильного чоловіка, якого я знаю. Я бажаю тобі здійснення найпотаємніших і самих зухвалих планів, які тільки прийду тобі в голову. Добийся досягнення всіх цілей, до яких прагнеш. Нехай в родині тебе цінують, люблять і розуміють і все в твоєму житті буде позитивним, приємним і добрим!

***

Кожен день народження – бар'єр. Спочатку перестрибуєш легко і з веселою відвагою, а потім вже ледве перебираєш ноги до наступного і хочеш лишитися по цей бік відрізка в дорозі як можна довше. Дорогою дядько, нехай кожен твій свято несе не тільки нову одиницю в паспорті, але і сили і радість від того, що ще один рубіж подолано. А разом з ним прийшло в життя ще більше мудрості, добра, вірних друзів та досвіду! Вітаю тебе з Днем Народження! Я щасливий, говорити тобі це знову і знову. Радіти, що з року в рік ти частина мого життя! Дякую за підтримку, турботу, щире спілкування і за те, що стаєш моїм прикладом! Бути родичами – це здорово, але бути при цьому ще й друзями – безцінне! Залишайся завжди таким мужнім, добрим і безжурним! Твій племінник.

***

Дядько, де б я не був, завжди знаю, що в мене є ти! А це, принаймні, для мене — дуже важливо. Ти навчив мене розбиратися в людях, цінувати сімейні відносини, відповідально ставитися не тільки до своїх справ і вчинків, але і до себе особисто. Ти завжди знаєш, дядько, в який момент потрібно добре попрацювати, а коли дозволити собі розслабитися. Бажаю тобі і далі жити в такій же гармонії і зі своєю душею, і з усім світом! Щастя, світла, доброти тобі й міцного сибірського здоров'я!

***

Я, твій улюблений племінник, бажаю тобі щастя щирого, чистої любові, радості в серці, бажаю тобі ласки Божої, заступництвом вищих сил, світу в твоєму домі! Мій дядько, багато років тому ти подарував мені свою любов і турботу, увагу і повагу до мене, як до особистості! Спасибі тобі за це, кажу я в день народження! Зі святом!

***

З іменинами, дорогий дядьку! Бажаю вам щастя великого і світлого, бажаю тепла, затишку, миру, добра. Нехай кожен день буде незвичайним і прекрасним. Бажаю завжди бачити в житті тільки хороше. Хай буде більше позитиву і щасливих посмішок. Ніколи не впадайте у відчай і не здавайтеся.

***

Любий дядечко, прийми мої вітання! Спасибі тобі за грамотні поради, можливість завжди звернутися за допомогою, потай від батьків. Ти справжній друг, який завжди підставить плече у важку хвилину, добрий товариш, якому можна довірити секрети. Щастя тобі в житті, успіху в справах, багато радісних приємних моментів. Будь таким же упевненим, енергійним і мужньою людиною! Здоров'я, поваги та любові, рідний дядько! З днем народження!

***

Дорогий мій родич! Рідний, улюблений дядько! Спасибі, що ти завжди поруч. Що допомагаєш радою і просто тим, що не дивишся з докором. Сьогодні той самий день, коли гостей і подарунків буде повен дім. Хочу від серця додати: З Днем Народження! Під час життєвих негараздів не вішай ніс, людей підступних і злих обходь стороною, а подяку і похвалу приймай з відкритим серцем! Нехай грошей завжди будуть повні кишені, гаманці та портмоне! Нехай друзі відрізняються вірністю і відданістю, так, щоб жодна пляшка не була відкрита без тебе за компанію! Нехай діти слухаються і дають приводи пишатися. Дружина не пиляє, а надихає. Кожен день, відкриваючи очі, бажаю тобі відчувати прагнення втілити в реальність те, що поки ще тільки в проекті. А проектів цих нехай буде невичерпне безліч! Вітаю! Твій племінник.

***

Я поспішаю тебе, мій дядько, привітати з самим чудовим і світлим святом, яке зветься Днем Народження! Прийми мої вітання та побажання великого щастя, сили грошей і, звичайно, здоров'я! Нехай твої очі завжди сяють прагненням до успіху і до нових відкриттів! З Днем Народження!

***

Привітаю з чудовим ювілеєм. Нехай у 60 років щастям і радістю повниться кожен світанок, нехай веселою і молодий буде завжди душа, хай роки ідуть далі впевнено, але не поспішаючи. Бажаю Вам добра і блага, удачі і любові рідних.

***

Мій улюблений дядечко! Хочу привітати тебе з днем народження і побажати безліч благ. В першу чергу, звичайно ж, міцного здоров'я та чудового настрою. Нехай всі твої задуми обов'язково збудуться і принесе корисні плоди. Нехай бізнес процвітає, купюри додають вагу твоєму портмоне, а в гаражі оселиться не один шикарний автомобіль. У відпустку, природно, на півдня до солоного моря і так кожен рік насолоджуватися блакитними берегами. Нехай у тебе все буде на відмінно, адже інакше бути не може.

***

Дядькові в день народження хочу сказати спасибі за участь у моїй життя, за виховання, за час, який ти зі мною проводиш. Я завжди рада твоїм спілкуванню, ти чудовий дядько і друг. Бажаю тобі благополуччя і величезного щастя, ніколи не болів. Нехай всі мрії стануть реальністю!

***

Коли я підріс, і познайомився з Вами, розпочався новий період у моєму житті. Багатьом моїм досягненням я вдячний саме Вам. І сьогодні, у Ваш День народження, прийміть мої найщиріші вітання і побажання всього найкращого!

***

Дорогий наш і поважний дядечко. В цей чудовий день бажаємо Вам міцного здоров'я, щастя, тепла і затишку у Вашій оселі, святкового настрою, оптимізму і творчого пошуку, виконання всіх планів, надій і заповітних бажань.

***

Що побажати чоловікові в День його народження? Я бажаю тобі стати директором сміттєвого заводу! І не питай мене «чому»! Сам подумай: гроші – це папірці, використані папірці – це відходи, а відходи – це сміття. Тож нехай у твоєму житті буде стільки сміття, скільки не поміститься ні в одному банку! А ще я бажаю тобі, щоб твоє життя була схожа на одну велику бочку з медом! Тільки будь акуратний і не влипни намертво від щастя. Але це ще не все... Бажаю тобі найкращу подругу з ім'ям «удача», дружину – золоту рибку, друзів – спільників і начальника – Хоттабича! Загалом, нехай у тебе в новому році твоєму житті все буде дуже круто, яскраво, незабутньо, приголомшливо, казково, неймовірно й дивно! Ми тебе любимо, дядько!

***

Улюблений дядько! В цей чудовий день — День твого народження, — я від усієї душі бажаю тобі бути найщасливішою людиною на землі! Здоров'я тобі, удачі, успіхів і добробуту, вірних рішень і простительных помилок!

***

Дорогою дядько, вітаю! Ваш день народження — це свято для всієї родини, адже ви завжди приходите на допомогу, порадите як краще і підніміть настрій! Бажаю багато здоров'я і щасливих сонячних днів!

***

Вітаю, мій чудовий дядько! Запалу, бадьорості, оптимізму! Ти був найкращим товаришем у будь-яких моїх дитячих іграх, я виріс і готовий пограти в твої дорослі: стати вірним іншому в проведенні цікавого дозвілля і відважним супутником у всіх твоїх пригоди. Обіцяю - нудьги не буде!

***

Дядько, вітаю з днем Народження! Будь капітаном свого корабля, пливи на зустріч незвіданих далей, підкорюй неординарними особистісними якостями, будь біля керма, стеж за курсом, не збивайся з дороги, тримайся намічених цілей. Попутного вітру і абсолютної удачі!

***

Дорогий мій дядько, вітаю вас з черговим днем народження. Минулий рік додав вам впевненості у власних силах, дав можливість самоствердитися. Побажаю вам подальшого кар'єрного росту, підвищення заробітної плати. Благополуччя вашій родині, любові і щастя.

***

Коханий, дорогий і неповторний мій дядько! Я хочу, щоб твоє життя наповнилася пахощами нових подій і забарвилася яскравими фарбами. Нехай у тебе з'являться нові захоплення і друзі. З кожним роком я бажаю твоїй душі тільки молодіти і ніколи не випробувати почуття розчарування в житті.

***

З днем народження, дядько. Я тобі бажаю з роками стає тільки міцніше, впевненіше, життєрадісніші і щасливішим. Дядько, бажаю мчати по життю легко, з вітерцем удачі і вірними супутниками — оптимізмом, натхненням, везінням і достатком.

***

Дорогий іменинник! В день твого народження від усього серця бажаємо, Щоб зелений "мерседес" твого життя легко і щасливо віз тебе по життю, долаючи всі перешкоди і труднощі, щоб дорога йшла по квітучому саду і щоб поруч були всі ті, у кому ти потребуєш. За твоє благополуччя і успіх!

***

Ми хочемо побажати в цей день, щоб щастя вас ніколи не покидало, щоб здоров'я з роками не меншала. Щоб кожен новий день був прекрасніше попереднього!

***

У цей день я бажаю, щоб доля піднесла тобі багато своїх подарунків: кар'єрного процвітання, удачі, достатку, великої любові, дружби, вірності й добра!

***

Джерело: megaday.co.ua