Привітання з днем народження мамі від дочки, сина у прозі, українською мовою


Привітання з днем народження мамі від дочки, сина у прозі, українською мовою

Мамуля, з ювілеєм! Спасибі тобі за натхнення, яке завжди вселяешь ти мені, спасибі за добрі посмішки і цю безмежну любов! Але найбільше дякую за моє життя! Будь щаслива, кохана, не знай бід і розчарування!

***

Мила, рідна моя ненька! Нехай в твій день народження яскравіше світить сонце, а радісні події ллються в твоє життя безперервним потоком. Будь завжди такою ж елегантною, модною, впевненою в собі, бажаю тобі оптимізму, здоров'я, перемог, нових захоплень і відкриттів.

***

Матуся, рідна! Зараз, коли я стала мамою, я почала розуміти тебе як ніколи. Спасибі тобі за все, за недоспані ночі, за те, що цілувала мої ранки, за те, що гладила мене по голівці, навіть коли я була неправа... Ти завжди плакала і раділа разом зі мною. З Днем Народження, матусю! Будь здоровенька, а в іншому я допоможу.

***

З любов'ю і з турботою мама ти свою доньку виховувала. Ти мені мама завжди була помічником і порадником у житті. Сьогодні твій день, і я хочу подякувати тобі за все і від усієї душі тебе привітати. Я хочу побажати тобі в житті найприємніших моментів. Щоб кожен прожитий день приносив тобі щастя. Хай у твоєму домі завжди буде радісно і нехай завжди буде чути дитячий сміх. Бажаю в твій день народження виконання всіх твоїх бажань. Будь щаслива матуся моя!

***

Мама, з днем народження! В твій чудовий свято всі квіти, подарунки, обійми і поцілунки – тобі одній! Хай щастя стане твоїм вірним супутником, а удача – надійної попутницею. Нехай збуваються усі твої мрії та бажання. І нехай з тобою поруч будуть самі рідні, близькі та улюблені люди, без яких твоє щастя немислимо!

***

В душі своїй ти дуже молода, а часом навіть юна. У цей світлий день твого дня народження хотілося б побажати тобі міцного й спокійного «тилу», успіху в справах і богатирського здоров'я для того, щоб жити і радіти цієї прекрасної життя!

***

Дорога улюблена мамочка! Бажаю тобі довгих, щасливих і здорових років. Нехай удача повисне на твоїй шиї і ніколи не випускає тебе з міцних і надійних обіймів. Нехай успіх завжди допомагає у вирішенні непередбачених проблем. Бажаю, щоб цих проблем було як можна менше, а щедрість долі не знала меж. З днем народження!

***

З днем народження, моя дорога матуся. Бажаю тобі ясних і сонячних днів, наповнені щастям і радістю, чудового настрою і світлої удачі в справах, поваги оточуючих і любові рідних.

***

З днем народження, рідна моя, кохана мама! Я так дорожу тобою, що хотіла б подарувати тобі всі скарби світу! Де б я не була, я знаю, мене завжди чекаєш ти. Я можу прийти до тебе і обійняти, розповісти про все, і ми разом порадіємо і згадаємо про те, яким було моє дитинство... Сьогодні твоє свято, і я хочу сказати, що ти все так само хороша, що ти у мене сама турботлива, добра і найкраща мама!

***

Моя рідна, люба мамочко, вітаю тебе з днем народження! Бажаю міцного здоров'я, любові, достатку, удачі та радості! Довгих років щасливого життя, всіх життєвих благ. Залишайся завжди молодою і красивою, і нехай збуваються всі твої мрії!

***

Незалежно від того, де я перебуваю, незалежно від того, що я роблю, я знаю, що вдома завжди чекає мене мама. І це невимовне почуття. Як земля під моїми ногами, вся любов і турбота, яку ти вклала в моє життя, перетворились на фундамент, який підтримає мене, коли я буду проходити круті повороти життя. Спасибі, мамо. Тільки ти будеш вірити в краще, навіть побачивши в мені найгірше. Мама, все твоє життя, твої молитви завжди були про моє щастя. Сьогодні моя молитва для тебе. Доля, можливо, зробила тебе моєю мамою, але я вибрав тебе як мого кращого друга. Я завжди думала, що твої очікування від мене сильно високі. Але тепер я розумію, що твої жертви були набагато вище. Мої очі наповнюються сльозами, коли я думаю про те, скільки разів я сам змушував тебе плакати. Життя не завжди справедлива, але я готовий змиритися з усім, тому що у мене є мама, яка дала мені все. З днем народження.

***

Мамо, дозволь мені сьогодні душевно привітати тебе з самим світлим святом – днем Народження! Я хочу, щоб ти мене завжди щире посміхалася, не приховуючи свого переполняющего душу щастя. Щоб ні одна хвороба не торкнулася тебе, а відмінне самопочуття супроводжувало тебе протягом усього життя! Нехай у тебе на душі буде світло і спокійно, а в житті буде більше приємних подій, цікавих зустрічей і щасливих моментів. І ще – я дякую долі за те, що у мене така гарна мама. Спасибі тобі за все, і дай бог тобі здоров'я і довгого щасливого життя!

***

Дорога матуся твій дім нам ніколи не тісний, коли ми збираємося в ньому, тут шум і суєта. Адже ти для нас острівець надії і щастя, куди ми завжди зможемо прийти у хвилини радості і скорботи. Будь же рідна наша завжди здоровою щасливою і веселою прийми нашу любов.

***

Все найкраще, що існує в світі, все пов'язано з мамою. Матуся – ти свята. Як добре, коли ти поруч. Сьогодні найголовніший свято – твоє день народження, моя рідна. Прийми найтепліші, найкращі побажання і привітання. Нехай твоє життя буде квітучим, нехай удача ніколи не залишає тебе. Бажаю тобі міцного здоров'я, миру і благополуччя. Нехай все, що ти задумала обов'язково збудеться, нехай в душі завжди співає весна. Нехай Господь благословляє і оберігає тебе від бід.

***

В твій ювілей, мамусю, дуже хочеться побажати здоров'я, щоб волосся твої не сивіли, а щастя і радість наповнювала душу твою день за днем, а серце співало від любові! Бажаю, щоб ти ніколи не знала болю, не плакала від образи, не відчувала самотності! А ми, твої діти, обіцяємо балувати тебе, оточувати турботою і ласкою, щоб ти ніколи не чула тиші байдужою! Спасибі за все, з днем народження!

***

Мама, ти насправді дуже важлива, дорога і любима. Хочу сказати тобі, що ти займаєш особливе місце в моєму житті. Щиро, душевно вітаю з наступаючим Днем народження. Хоча я вже встигла вирости, але я завжди буду залишатися дитиною для тебе, буду шукати особливої підтримки і допомоги по життю. Рідненька, бажаю зберегти активність і позитив, віру в щасливе майбутнє, а близькі люди, хороші друзі нехай завжди будуть опинятися поруч. Ти заслуговуєш підвищеної уваги та щирої підтримки в будь-яких ситуаціях. Матуся, будь ласка, знаходь позитив у кожному дні, який повинен здійснитися в твоїй долі. Вірю в те, що щастя неодмінно прийде у твоє життя, подарує величезної віри в прекрасне майбутнє. Я, як твоя рідна і улюблена донька, хочу бути поруч завжди, незалежно від того, що приготувала нам доля. Вітаю з Днем народження, з особливим святом!

***

З Днем Народження, від усієї душі вітаю! Близьких та відданих друзів, вірних подруг, відмінного настрою на весь майбутній рік і нереального везіння! Нехай все виходить і збувається! Міцного здоров'я і величезної любові! Ось ти стала старшою ще на один рік. Треба сказати, що роки тобі до лиця.

***

У нашій родині головний людина – мама. Всі ми йдемо до неї за порадою, всі ми любимо її так гаряче, що в нашому будинку тепло навіть в найлютіший мороз! На Дні народження нашої мами зібралася вся сім'я та близькі друзі, сьогодні – чарівний день, і нехай все те добре, світле і гарне, що ми побажаємо нашій мамі сьогодні, обов'язково здійсниться! З Днем народження, мамо! ©

***

З днем народження тебе вітаю, мамо! Бажаю щоб ти завжди була молодою, здоровою і раділа щастя, яке буде знаходитися завжди поруч. Нехай завжди буде сонечко в твоїй душі і спокій в серці. Ти у нас найкраща, ми тебе любимо всією душею.

***

Матуся! Прийми найщиріші та найтепліші вітання від свого люблячого сина! Мама, я знаю, що ти завжди поруч зі мною, і я завжди можу звернутися до тебе за допомогою і порадою. Я рада, що ти є у мене, і від усієї душі хочу побажати тобі чудового настрою, успіхів у всіх твоїх справах, вічної молодості і краси! Будь завжди щаслива!

***

Найкращий подарунок для мами — хорошу поведінку, а вже потім квіти та святкові вітання! Знай, дорога, що я тебе дуже люблю і мрію завжди бачити тебе усміхненою і щасливою!

***

Моя дорога мама! Я, твій син, вважаю день твого народження самим світлим днем, ще світліше, ніж мій власний. Обіцяю тебе завжди радувати, давати тобі здоров'я і щасливого життя!

***

Улюблена моя дорогоцінна ненька! Вітаю тебе з чудовим святом, твоїм днем народження! Бажаю тобі рідна, молодіти день від дня, бути життєрадісною і отримувати радісні емоції від усього, що тебе оточує! Нехай червоною ниткою в твоїй долі йде щастя і взаємна любов!

***

Бажаю, щоб з кожним сходом сонця ще одна задумана тобою мрія збувалася. І нехай нескінченним буде запас бажань, але кожне з них заповідним.

***

Мамочка, вітаю тебе з днем народження! Ти в мене найкраща, добра, ніжна! Я пишаюся тим, що у мене така прекрасна мама, справжній друг! Будь щаслива, частіше посміхайся і насолоджуйся життям!

***

Вітаю саму прекрасну, чудову, розкішну, добру, чарівну, ідеальну жінку. Всі ці компліменти для тебе матуся! Ти заслуговуєш самих прекрасних слів і компліментів, ти заслуговуєш, щоб весь світ лежав біля твоїх ніг. Я бажаю, щоб ніяка смуток і печаль не змогла затьмарити краси твоєї посмішки та сяючі очі. Щоб твоє здоров'я ніколи не похитнулась і не приносило занепокоєння. Нехай твоє серце тільки радіє і насолоджується світлом, добробутом і спокоєм. З днем народження!

***

Кохана моя, рідна мамо! Я хочу привітати тебе сьогодні з днем народження і побажати щастя! Нехай у твоєму житті все буде так, як хочеш ти. Ти подарувала мені найголовніше – життя! Ти допомогла мені перші кроки в моєму житті, за що я тобі щиро вдячна, моя улюблена мама! І нехай доля винагородить тебе за все, що ти зробила не тільки для мене, але і для багатьох інших людей за всі ці роки. Здоров'я тобі, благополуччя і любові оточуючих, рідна!

***

Мила, добра, найкраща на всій землі матуся. Від усієї душі вітаю тебе з днем народження. Щиро бажаю тобі, рідна, міцного здоров'я, довгих і щасливих років життя. Нехай тільки радість і удача супроводжують тебе по життю. Нехай гарний настрій ніколи не залишає тебе. Будь завжди такою гарною, хай в твоєму серці завжди звучить мелодія любові. Прийми низький уклін синівської подяки тобі за все, моя хороша. Нехай Господь оберігає тебе від усіх бід.

***

З днем народження милашка, пустотлива наша! Пророчим тобі щастя, повік не знати негоди, відмінного здоров'я, тіла симпатичного, милої посмішки, нежненькой посмішки та удачі у всіх справах, у грошових — додачі! Також, сімейних радощів, нерозлучних відносин.

***

Мама, мила моя, зі святом. Міцно обіймаю, ще раз відчути твої ласкаві руки, вдихнути рідний запах. Мамуля, найкраща, красива, ніжна, мудра! Зі святом! Нехай всі твої побажання збудуться. Постараюся менше засмучувати, але ти ж знаєш, що б не було, я все одно тебе люблю!

***

Дорога мама! Сьогодні день належить тільки тобі. І знаєш чому? А тому що в цей день ти стаєш особливою, не такою як завжди. Матусю моя, я тебе вітаю з днем народження! Хочу побажати залишатися таким же ніжним квіточкою, такої ж крихкою, ангельської і просто душечкою. Я тебе дуже сильно люблю! Зі Святом!

***

Джерело: greets.co.ua