Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці не у віршах


Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці не у віршах

Моя кохана, моя світле і добре створення, вітаю тебе з твоїм святом. Я довго думав, чого ж тобі можна побажати, але в підсумку вирішив, що найголовніше – це здоров'я. Все інше вже не так важливо, якщо у тебе не буде здоров'я. Але повір, що я готовий забезпечити тебе всім, чим завгодно, ти тільки намагайся не хворіти. Мені дуже важливо завжди бачити тебе щасливою, усміхненою і здоровою. Сьогодні, в такий святковий день, я хочу знову сказати, що ти у мене найкраща і чудова дівчина, яка вміє підтримувати і допомагати. Мені з тобою дуже легко і приємно, тому я зроблю все для того, щоб зберегти наші з тобою стосунки і зміцнити наші почуття. Ти – моя мрія, ти саме та дівчина, про яку я так довго мріяв, це можуть підтвердити мої друзі і близькі, тому що саме з ними я ділився цим. Спасибі тобі, що ти є.

***

Любимочка моя, ну ось і настав День твого народження, який ми з тобою так довго чекали, тому що саме сьогодні ми можемо провести з тобою цілий день разом. Я хочу побажати тобі всього самого необхідного для тебе. На мій погляд, в першу чергу варто побажати тобі здоров'я, тому що мені важливо, щоб ти ніколи не відчувала себе погано. Ти повинна завжди бути у відмінному настрої, тому що це допомагає тобі вирішувати різні питання і проблеми. Взагалі ти у мене просто молодець, тому що ти сама працюєш, ти влаштовуєш своє життя, ти розвиваєшся і прагнеш до більшого. До речі, в більшості своїй саме це мене і мотивує. Мені хочеться ставати краще, щоб відповідати тобі, моя роднуля. Нехай всі твої бажання почнуть вже скоріше виконуватися. А я зроблю все для цього, тому що мені важливо бачити твої щасливі очі.

***

Моя красуня, я вітаю тебе з твоїм святом! Ти у мене така надзвичайно гарна, така мила і добра, що часом навіть я сам собі заздрю. Я хочу побажати тобі в цей світлий і радісний день тільки здоров'я. Все інше я готовий сам для тебе зробити, а ти головне – не болів ніколи. Знай, що я в будь-який момент готовий підтримати тебе і допомогти у вирішенні будь-якого питання. Спасибі тобі за те, що ти є у мене, за те, що ти саме така. Я люблю тебе з усіма твоїми позитивними і негативними рисами, з усіма примхами. Мені все це дуже подобається, так що навіть не смій змінюватися. Я тобі бажаю знайти своє покликання в житті, тому що саме це найважливіше в житті. Крім того, я бажаю тобі здійснення всіх твоїх численних бажань. Повір, що я зроблю все для того, щоб ти була найщасливішою. Зі святом тебе, моя неймовірна.

***

Наше незвичайне створення відзначає сьогодні своє свято. Ми знайомі з нашою чудовою іменинницею вже довгі роки, але мені здається, що я ніколи не перестану заново з нею знайомитися, знову пізнати її. Але мені подобається, що у мене така незвичайна дівчина. Вона ніколи не перестає мене дивувати, я захоплююся нею, тому що вона дуже сильна, та до того ж, вчить і нас всіх, як треба жити і радіти життю. Я дуже радий тому, що можу розділити її свято разом з нею, тому що ми ніколи намагаємося не пропускати такі важливі події в житті один одного. Я довго думав, що можна побажати нашій красуні іменинниці, але в підсумку вирішив, що найкращим буде натхнення. Тобі іноді просто не вистачає ідей, хоча ти дуже хочеш що-небудь втілити, ось тому я хочу побажати тобі натхнення. Нехай у тебе завжди буде багато ідей і планів, щоб ти розвивалася і прагнула завжди на краще.

***

Вітаю з днем народження чудового керівника, чудову начальницю і просто чудову жінку. Від усієї душі хочу побажати, щоб справи ніколи не стояли на місці, щоб успіх досягався легко і красиво, щоб високими були не тільки результати, але і доходи, щоб у серці завжди сяяли промені любові, щоб душа Ваша була оповита щастям і ніжністю.

***

Як приємно мати можливість привітати кохану дівчину з зворушливим святом народження! Як я щасливий бачити щиру посмішку на дорогому обличчі і іскорки ніжності в очах! Нехай все, про що ти мрієш, подарують тобі Небеса! Так прекрасна ти, моя мила, в цей день, що від любові завмирає подих! З днем народження, кохана!

***

Коханий мій кошеня! Ми одружилися зовсім недавно, але ти вже стала прекрасною господинею нашого будинку. Зігріваючи мене своєю любов'ю і оточувати турботою, ти вмієш кожен день перетворити на свято, не дозволяючи мені забути, який скарб я отримав у дружини! У твій День народження я хочу ще раз зізнатися тобі в любові, сказати, як ти дорога мені, і пообіцяти, що я буду завжди любити тебе, піклуватися про тебе і робити все для твого щастя!

***

Ти спокійна і тиха, як море після шторму, ти тиха гавань мого притулку. І як же я вдячний тобі за твою допомогу в хвилини відчаю і зневіри. Хочу побажати тобі удачі у всіх твоїх справах і, звичайно ж, любові і щастя, щоб воно завжди було в твоєму житті.

***

Кохана моя, ти прекрасніше за всіх на світі для мене. Кожну хвилину я хочу бачити тебе і бути з тобою поруч. Я безмежно щасливий, що ти є у мене така мила, чарівна, сповнена тепла і ніжності. Я хочу для тебе подарувати небо з мільйонами зоряних успіхів, метеорити щастя і радості. Я не вірив в любов, а зустрівши тебе, мій світ наповнився фарбами щастя і любові. Спасибі, що ти є на світі така ніжна, рідна, лагідна і щира. Приймай мої щирі вітання, тобі бажаю я настрої. Нехай казкою життя твоє складеться і кожна мить повно подарунків і сюрпризів. Я одарю тебе квітами, посмішкою і турботою і оберегу тебе від усіх негод. Я так хочу, щоб ти була зі мною, ти краще всіх, мрія моя. І в житті буде все, як сон. І в тому щасливому сні все буде як в раю. Той райський сон нехай ніколи не закінчується. Будь милою і для мене неповторимою.

***

Я довго думав, про те, що побажати тобі в день народження. Довго розмірковував і дійшов висновку, що любов, це щось особисте. Я просто побажаю тобі сяяти кожен день, випромінювати радість. Радість в очах, радість у серці, радість у мріях. Бажаю, щоб всі твої найзаповітніші мрії, одного разу здійснилися в твоїй яскравого життя. Бажаю, щоб твоє життя з кожним вдихом, ставала все краще і краще. Щоб тебе оточували тільки яскраві люди. Я вдячний своїм батькам, те, що подарували світу і мені таку прекрасну дівчину як ти. Будь щаслива рідна. Я постараюся зробити все для того, щоб ти жила як у казці. Я тебе люблю. З днем народження!

***

Кілька років тому в моєму житті з'явилася одна прекрасна особа, яка взяла правління у свої руки. Ти організувала все так, що наші з тобою стосунки почали розвиватися з величезною швидкістю. Ти з кожним днем робиш мене все більш щасливим, але мені хочеться примножувати це щастя, а потім дарувати його тобі. Роднля моя, в тебе сьогодні День народження, а значить, що сьогоднішній день присвячений тільки тобі. Всі мою увагу в ще більшому розмірі буде прикута до тебе. Я хочу зробити все, щоб ти відчувала себе щасливою, тому бажаю тобі завжди бути поруч зі мною. Повір, що моєю головною метою є ощасливити тебе і створити з тобою сім'ю. Любимочка моя, головне, щоб ти була здорова, а всього іншого ми тобою доб'ємося самі. А я тебе забезпечу тим, що тобі потрібно для повноцінного життя. Ти в мене найкраща.

***

З днем народження, мила! Навіть не знаю, кого мені хочеться більше привітати тебе або себе з тим, що ти у мене є. Бажаю для всіх бути тим зразком жіночності та ніжності, яким ти є для мене. Частіше гуляй по веселці, спостерігаючи за світом біля твоїх ніг, і ні на хвилину не сумнівайся в моїй любові. Вітаю!

***

Я найщасливіша людина на світі, тому, що у мене є ти, найпрекрасніша жінка в світі. Кожна хвилина, проведена з тобою, для мене нагорода. Ти – моє світло у віконці, мій промінчик щастя. Я люблю тебе більше життя. Сьогодні у тебе, рідна, день народження, дозволь привітати тебе з таким чудовим святом. Нехай буде казковою твоє життя, хай завжди збуваються мрії. Нехай мимо пролітають всі негоди, а щастя хай буде великим і красивим. Нехай Господь завжди оберігає тебе.

***

Хоч я і не ідеальний, але я постараюся зробити для тебе все, що ти побажаєш, це не просто слова, я кажу від усього люблячого тебе серця! Ти для мене найбажаніша з усіх жінок на світі, я обожнюю твої очі, хай ці два вогники світяться завжди, коли ти зі мною поруч, я дуже радий, що ти у мене є. Я тебе люблю!

***

Сьогодні серед друзів і рідних, я хотів би привітати від чистого серця, свою милу і добру дівчину, яку дуже люблю і шаную. Іноді, дивлячись в Твої ласкаві очі, я хотів би зупинити миті, щоб в них потонути навічно. Знай, моя рука завжди в твоїй ніжній руці, і між нами червоною стрічкою взвивается Любов. Я бажаю тобі завжди залишатися такою ж веселою і скромною, якою я тебе знаю і люблю. Ціную і зберігаю в пам'яті кожну мить, проведену разом. Нехай таких хвилин в нашому житті буде якомога більше. Спасибі Тобі за те, що Ти є!

***

Дівчині своєю прекрасною, ніжною, чистою, як сльоза, побажає хлопець щастя! Бажаю, щоб ніколи не сумувала даремно, щоб жартами відповідала на образи і біль. Нехай всі твої бажання, неодмінно перетворяться в солодку реальність. Бажаю, щоб на роботі тобі за шкідливість давали не молоко, а молочні шоколадки! Пам'ятай, малятко, що б не сталося, я завжди з тобою! З днем народження!

***

Кохана моя, рідна жінка. Будь завжди весела і енергійна в справах і турботах. Нехай цей день стане самим яскравим днем в твоєму житті. Хочу розділити з тобою гарний настрій і щастя і подарувати тобі твої улюблені квіти.

***

Я щасливий, що сьогодні твій день народження, рідна! Любов моя, моя чарівниця. Як добре, що ти є на цьому білому світі, під цим небом, під сонцем і зірками. Обожнюю кожну мить наших зустрічей. Бажаю тобі, щастя моє, тільки найкращого, самого хорошого в твоїй долі. Успіхів завжди і в усьому. Квітни подібно до весняного саду. Сяй різнобарв'ям і радуй очей. Я щасливий, будь і ти щаслива поруч зі мною, життя моє. З днем народження тебе!

***

Я перед тобою як сніжинка таю, дівчина, кохана з днем народження вітаю. Щастя бажаю і великої любові, тепла і радості на твоєму шляху. До чого б ми не прагнули, Бог нам допомагає, і досягти успіху нам нічого не заважає. Сверкай для мене дороговказна зірка, Тебе кохана я ніколи не підведу.

***

Кохана, разом з букетом троянд цих я хочу подарувати тобі своє любляче і віддане серце. Нехай краса твоя і ніжність живуть сто років і не в'януть. Квітни завжди і будь здоровою, радісною, кокетливою і пристрасною. З любов'ю до тебе твій відданий чоловік.

***

Одного разу Амур подався у наші північні краї і побачив двох – хлопця і дівчину. Заглянувши в їх душі, він похитав головою... недобре, коли такі люди самотні! Амур витягнув з сагайдака золоті стріли і... трапилася зустріч, яка поклала початок нашої любові! Ти святкуєш День народження, ти оточена близькими і друзями, а я міцно тримаю тебе за руку і не можу надивитися на тебе... Дозволь привітати тебе з тим, що пройшов ще один рік, в якому сталося стільки прекрасного, і нехай дні до наступного Дня народження будуть ще краще!

***

Сонечко моє, моя наймиліша і неповторна! Ти замінила для мене весь світ, подарувала мені щастя любити і бути коханим! Бажаю, щоб твоя усмішка ніколи не покидала твого прекрасного обличчя, всі твої мрії виконувалися, і щоб у твоєму житті ніколи не було смутку і горя!

***

Моє життя подібне до земного раю. Адже поруч зі мною ти, мій скарб, моя кохана і неповторна. Тільки з тобою я вважаю себе найщасливішою людиною. Я шалено тебе люблю і обожнюю. Всі квіти планети розквітли сьогодні для тебе, моя бажана, адже у тебе день народження. Я вітаю тебе, любов моя і бажаю щастя, щастя і тільки щастя. Хай в житті тебе завжди супроводжує удача. Радості тобі побільше посмішок і гарного настрою. Нехай Господь, і моя любов завжди оберігають тебе від печалей.

***

З тобою, мила, щомиті чудовий, з тобою весь світ здається добрим і яскравим. Ти навчила мене літати від щастя. Кохана, від усієї душі вітаю тебе з особистим святом. Нехай все, про що ти мрієш, обов'язково здійсниться, хай буде дивовижною у тебе доля. Я бажаю тобі багато щастя, величезних успіхів у всіх починаннях, багато сонячних днів і гарного настрою. Завжди посміхайся і ніколи не сумуй. Хай тобі у всьому завжди щастить, хай добрий ангел завжди оберігає від біди.

***

Зі шкільних уроків хімії нам добре відомо, що, якщо з'єднати два визначених елемента... станеться вибух! Одного разу трапився справжній феєрверк в нашому житті, коли ми зустрілися, я завжди буду пам'ятати той день! І сьогодні, в День твого народження, я дякую небеса за те, що створили тебе, і звели нас разом! Нехай наша любов горить яскраво і жарко, приносячи нам море щастя безмежного, як океан, і ніжної, як свіжий бриз! З Днем народження, мій промінчик щастя!

***

У це світле свято твого народження, кохана моя, я хочу побажати тобі чудового настрою, творчих успіхів і здійснення всіх твоїх мрій! Обіцяю оточити тебе любов'ю, розумінням і турботою! Будь щаслива!

***

Якось я зустрів дівчину, яка запала мені в серце. Подібної їй я не знав ніколи. Минув час, і вона стала моєю дружиною. А я і зараз відчуваю себе закоханим по вуха хлопчиськом, але що найцікавіше - зовсім не хочу позбавлятися від цього почуття. І сьогодні я вітаю тебе з днем народження, кохана!

***

Моя прекрасна дівчина! Від всього серця вітаю тебе з цим чудовим святом - Днем твого народження! Бажаю, щоб ти завжди була відважної і рішучої, впевнено крокуючи по дорозі до наміченої мети! Нехай всі твої мрії неодмінно збудуться! Я люблю тебе!

***

Дорога і найтепліша. В твій день народження, хочу побажати тобі морального задоволення від усього, чим ти займаєшся. Нехай промінь добра, висвітлює навіть ті невеликі сірі ямки, які іноді зустрічаються на шляху кожної людини. Адже головне в цьому житті, це не дивлячись ні на що, залишити блиск захоплення як у своїх, так і в очах людей, які тобі небайдужі.

***

Кохана моя дівчинка, будь завжди красива і мила, радуй всіх своєю сліпучою усмішкою. Бажаю щастя і добра, здоров'я і удачі, нехай всі твої мрії здійсняться, величезного тобі везіння. Кохана моя — вітаю з днем народження!

***

У любові солодкий, терпкий, п'янкий смак, ніби п'єш цілими ковтками мед. А який смак шлюбу? Як у води з чистого ключа посеред пустелі. Як часто роки сушать нас, сліплять очі, і ми не бачимо всіх барв життя. Але всього один ковток чистої води змушує серце битися частіше, знову можна дихати глибоко і продовжувати шлях. Шлюб допомагає нам йти вперед, не втрачаючи себе. В ньому любов до дорогої людини кожен день наповнює сенсом. Я вітаю з Днем народження мою любу, мою єдину, без якої не було б у мене моєї сім'ї і щастя, і я бажаю їй всього найкращого і бажаного для неї, що є в цьому світі.

***

Мій ангел! Настав твій День Народження. Сьогодні ти з'явилася на світ, щоб зробити цей світ добрішим і прекрасніше. З твоїм приходом на землі стало більше світла і душевного тепла, а небо стало тепліше і вище. Там, у височині, місце тільки для самих прекрасних мрій. І одне з них – моє. Я мрію, щоб ти жила довго і щасливо, щоб твій дім був радісним притулком для втомлених друзів, щоб їжа, приготовлена своїми руками, була смачна і цілюща. Але нехай у твоєму домі знайдеться місце і для мого подарунка. Я хочу подарувати тобі твоє майбутнє – майбутнє, в якому всі, хто тобі близький і доріг, поруч з тобою, і немає такої сили, яка могла б порушити цей союз люблячих і поважаючих тебе людей. З Днем народження, кохана!

***

Джерело: pryvitalka.co.ua