Привітання з днем народження дочки від тата, мами в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження дочки від тата, мами в прозі, українською мовою

Дочка моя, з Днем народження! Як же я пишаюся тим, як в тобі проявляються найкращі жіночі риси, такі як ніжність, доброта, шарм і жіночність! Впевнена, скоро ти знайдеш свого принца, який зможе оцінити по достоїнству твої видатні якості!

***

Милою, любій, самій дорогій донечці сьогодні ці вітання! У День народження, моє сонечко, бажаю тобі великого везіння, приємних подій, вірних друзів, хорошого достатку, мудрості, краси, тепла і добра! Нехай неодмінно збувається все, що ти поставила перед собою як мета, і нехай щедра доля буде прихильною до тебе!

***

Бажаю тобі, дорога моя донечко, щоб Фортуна поцілувала тебе в лоб і подарувала тобі багатство і успіх. Бажаю, щоб сльози і відчуття провини ніколи не входили в твоє життя. Бажаю безтурботного й веселого життя, яка підніме тебе до самих небес. Бажаю, щоб всі твої бажання здійснилися, а сни були віщими і солодкими. Бажаю, щоб по щоках котилися тільки сльози радості. Спасибі за все!

***

Дорога, кохана, ніжна і розумна моя донька, з днем твого народження вітаю від усієї душі! Бажаю тобі білих і пухнастих хмар, Жовтого сонечка, радісного теплого настрою. Щоб тебе зігрівали посмішками твої друзі. Щоб ти завжди була оточена турботою, увагою і розумінням.

***

Наш безцінний скарб! У твій День народження ми хочемо тобі побажати: нехай життя твоє буде красивою казкою, нехай на шляху трапляються лише по-справжньому гідні люди, нехай все виходить і все виходить, нехай мрії стають реальністю, нехай рішення завжди будуть правильними, вчинки виваженими, думки чистими, а перемоги блискучими! Гордість наша, наша радість, наше щастя, доню, з Днем народження!

***

Ми з татом, звичайно, мріяли про доньку. Господь почув наші молитви і подарував нам тебе. У день, коли ти народилася, наше життя осяяло сонце. Для нас ти стала центром Всесвіту. Ми тебе дуже любимо, просто так, ні за що, і будемо весь час тебе любити. Пам'ятай і не забувай про своїх батьків. Ти давно вже доросла людина і сама приймаєш рішення, і все ж, іноді прислухайся до наших порад. Ми бажаємо тобі тільки добра, і хочемо, щоб ти не повторювала наших помилок. А сьогодні ми дуже раді бачити тебе веселою, ошатною і красивою. Нехай збудуться всі твої найзаповітніші мрії. Нехай тебе оточують тільки добрі і не заздрісні люди, а твоє життя наповниться любов'ю і гармонією. З днем народження!

***

Нехай цвітуть сади в душі, нехай збуваються заповітні мрії, нехай у серці твоєму завжди буде вічне літо... Моя люба дівчинка, мій кошеня, доню моя, бажаю тобі сонячного світла в душі твоїй, бажаю тобі стріл Амура в твоєму серці, нехай всі достойні чоловіки світу дістаються лише тобі! Тато впевнений, що ти гідна самого кращого! З днем народження!

***

Вітаю тебе з головним святом в твоєму житті, з Днем Народження! Нехай у тебе завжди все буде добре! Сьогодні ти стала на один рік старше, ще на одну мить ближче до дорослого життя! Здоров'я, щастя, сімейного благополуччя, величезної любові і Довголіття! Завжди радуй батьків і добре вчися!

***

Ошатне плаття, бант, привітання... Сьогодні, моя рідна, ти озаряешься особливим світлом. Дочушка, нехай феї з казок принесуть тобі: смішинки, веселинки, ласощі та виконання найбільш важливих і найпотаємніших бажань!

***

Вітаємо, доню. Нехай твоє життя складається за твоїм сценарієм, а твої бажання офигивают від твоїх можливостей. Така розумна і гарна дівчина, як ти, гідна жіночого щастя, матеріального благополуччя та душевного спокою. З днем народження!

***

Ми, як батьки, пов'язували великі надії з тобою, наша дівчинка. Ми мріяли, щоб ти не повторила наших помилок, отримала гарну освіту, знайшла хорошу роботу, брала зважені рішення, щоб не шкодувати про минуле. Бачить Бог, ми з самого раннього дитинства прищеплювали тобі тільки корисні навики і якості характеру. Сьогодні, дивлячись на тебе, я бачу, що у нас це вийшло. Ти доросла, самостійна, впевнена в собі жінка. Ми пишаємося тобою і дуже раді, що ти живеш краще, ніж ми в твої роки. Ти виправдала наші надії і ми віримо, що тебе чекає світле майбутнє. З днем народження!

***

В першу чергу я хочу сказати, що моя улюблена донечка день у день радує мене все більше і більше. Коли я дивлюся на тебе, то бачу себе у твоєму віці. Я впізнаю себе в тобі, а це не може не радувати мене. Я завжди мріяла про те, щоб моя донька була схожа на мене. І ось моя мрія здійснилася. Моя рідна, я хочу побажати тобі величезного щастя, багато приємних подій, радісних моментів, які будуть піднімати тобі настрій. Доню моя, я дуже хочу, щоб ти росла в атмосфері радості та щастя, щоб ти ніколи не сумувала і не переживала по дрібницях, тому що все в цьому житті можливо вирішити. А ми з татом завжди будемо поруч, щоб допомогти тобі і підказати, щоб направити тебе в потрібне русло. Радуй нас і далі своїми успіхами, бо це додає нам сил. Нехай цей свято пройде весело і цікаво, малятко.

***

Дорога дочка, з Днем народження тебе! Кожен раз, коли я бачу твою посмішку, моє серце наповнюється безмірним щастям. Ти осявай весь світ своєю посмішкою і роби його кращим і щасливішим! Бажаю знайти свою половинку і своє щастя. Люблю тебе!

***

Мила наша донечка, наш квіточку. Будь завжди молодою і красивою, бажаною і рідний. Нехай в житті буде все прекрасно: любов і дружба, щастя і удача. Нехай твоя юна душа ніколи не старіє і буде завжди доброю і чуйною на будь-яку біду. З Днем Народження тебе.

***

З днем народження, моя донька! Ти вже зовсім доросла, і мені приємно дивитися, як твоє життя перетворюється адже ти йдеш у правильному напрямку. Нехай сонце завжди світить на твоєму шляху, і щирий сміх друзів відганяє будь-які біди! Молюся, що б ти знайшла себе в цьому житті. Пам'ятай що твоя мама завжди за тебе! З днем народження тебе, подорослішала і мудрей дорога!

***

Доню моя, я чудово пам'ятаю почуття, які охопили мене, коли я вперше побачила тебе. Я пам'ятаю, що постійно повторювала, що ти схожа тільки на мене, хоча, насправді, на мене ти стала схожа набагато пізніше. Дівчинка моя, я хочу привітати тебе з Днем народження, а також побажати тобі всього самого світлого, доброго і позитивного. Ти у мене така неймовірна запальничка, яка вміє знаходити спільну мову з людьми, яка завжди може підтримати свого близької людини. Я дуже пишаюся тим, що ти у мене виросла і стала такою чудовою дівчинкою, яка відрізняється вихованням і добротою. Я завжди вкладала в тебе саме такі якості, а зараз бачу, що ти відмінно їх ввібрала в себе. Рідна моя, нехай ніякі тривоги не встають у тебе на шляху. Ти досить відповідальна дівчина, тому ти не повинна нічого боятися.

***

Донька, поспішаємо принеси тобі свої вітання та батьківські побажання! Будь самою щасливою дівчинкою, відкритою до людей, але не занадто відвертою, обережною і цілеспрямованою. Нехай все збудеться, і життя засяє всіма цікавими гранями!

***

Вітаємо, доню. Нехай твоє життя складається за твоїм сценарієм, а твої бажання офигивают від твоїх можливостей. Така розумна і гарна дівчина, як ти, гідна жіночого щастя, матеріального благополуччя та душевного спокою. З днем народження!

***

Доню, від усієї душі вітаємо тебе з днем народження. Від усієї душі бажаємо тобі міцного здоров'я, веселощів і радості. Нехай твій особистий свято принесе тобі удачу. Бажаємо добра, тепла і іскристого щастя. Нехай твоя дорога буде ясною, і на шляху нехай не зустрічаються ніякі перешкоди. Міцного здоров'я тобі, успіхів у всьому. Будь завжди ніжною, лагідною, хай твоя краса радує всіх. Нехай неодмінно збудеться твоя заповітна мрія, нехай надія, віра і любов супроводжують тебе по життю, нехай доля завжди буде благосклонною

***

Дорога наша донька-веселушка! Вітаємо тебе з Днем Варення! Бажаємо, щоб завжди сміялись твої губки і щастям світилися очі, щоб настрій був гарним цілий рік, щоб радості були повні штани, а бажання виконувалися одне за іншим! Нехай твої наряди будуть найкрасивішими, а коси найдовшими! Радуй своїх маму і тата, будь слухняною дівчинкою і отримуй тільки гарні оцінки! Твої люблячі батьки.

***

День Народження. В це свято багато слів буде сказано, багато радості буде в серцях. Наше побажання просте і щире - будь тій самій чудовій, чудовою і доброю донькою, якої ми пишалися, пишаємося зараз і буде пишатися в прекрасному майбутньому. Ми пам'ятаємо тебе сміливим малюком, а зараз ти подорослішала, розправила крила до нового життя. Нехай же ці крила ніколи не складуться, нехай тебе завжди зустрічає попутний вітер мрій і радості. З любов'ю, твої батьки.

***

Світло душі моєї, донька! Хочу привітати свою маленьку принцесу з днем народження! Нехай у долі твоїй ніколи не буває сумних і невдалих моментів, нехай твій ангел завжди зберігає тобі від негоди життя, нехай щастя буде для тебе всюди, навіть у дрібницях! А для мене ти завжди моя маленька, мій маленький ангелик, і я люблю тебе!

***

День народження сумне свято, день народження свято дитинства – так співається в старій популярної пісні. Я згоден тільки з другим твердженням. День народження – це весело, це привід скупатися в побажаннях, компліментах і привітання. Це привід згадати дитинство, але не для того, щоб сумувати, а щоб не забути що таке щира радість і веселощі. Дочка, я бажаю тобі зберегти в душі шматочок дитинства, чистого, безтурботного, не затьмареного дорослими проблемами і турботами. Будь щаслива, як дівчинка у свій день народження. Вітаю!

***

Доню моя, ти стала зовсім дорослою. Дивитися на тебе одне задоволення – адже ти прекрасна! Краса твоя доповнюється самими високими душевними якостями. Бажаю, щоб збулися всі твої дівочі мрії і ти обов'язково зустріла свого казкового принца! З Днем народження, люба!

***

Доню моя, я хочу привітати тебе з твоїм Днем Народження. Ось вже який рік ти радуєш нас усіх своїм сміхом, веселими словами, своєю радістю. Ти неймовірно позитивна і весела дівчинка у нас, яка ніколи не перестає дивувати нас. Мені хочеться, щоб ти ніколи не сумувала, бо в житті стільки всього прекрасного. Уявляєш, як багато мультиків є в світі, які ти ще не дивилася? Треба ж все це подивитися, потім обговорити. Але при цьому ти не тільки дивишся мультики, але і книжки любиш читати, любиш проводити час зі своїми бабусями і дідусями. Ти радуєш всіх нас своїми успіхами. Я хочу побажати тобі міцного здоров'я, моя маленька. Ніколи не болів, тому що ми дуже важко переживаємо, якщо ти захворієш. Гарного тобі настрою в цей свято! Продовжуй нас усіх радувати, наша маленька.

***

Дорога наша дочка! Ми від усієї душі вітаємо тебе з цим чудовим святом – Днем народження! Ми хочемо, щоб у твоєму житті все було відмінно, щоб ти досяг всього, що тобі необхідно, і щоб успіх супроводжував тобі в кожній твоїй справі! З Днем народження!

***

Доню моя рідна, хай щастя у твоєму житті буде просто неземною, заповітні бажання виконуються зі швидкістю світла, а очі дивовижно сяють іскорками від радості. Нехай твою душу завжди переповнюють дивовижні емоції, а настрій буде позитивним. Мила, завжди посміхайся, з Днем народження.

***

Доню, з днем народження! Бажаємо тобі щастя, адже щастя дитини – найвища нагорода батькам. Нехай твоє життя буде сповнене яскравими подіями, подорожами, цікавими зустрічами і знайомствами, теплом і світлом. Ми тебе дуже любимо, і де б ти не була, завжди будемо оберігати тебе, як твої ангели-хранителі. Ти - наша радість, наша душа, і ми тобою нескінченно пишаємося!

***

Ти кожен день робила таким, що його хотілося назавжди зберегти в пам'яті. Дуже шкода, що іноді пам'ять нас підводить, і ми забуваємо багато важливі речі, які раніше для нас мали великий сенс. Але завжди залишається тепле відчуття в грудях. І воно нікуди не йде.

***

Доню, ми хочемо, щоб ти знала – незалежно від ситуації ми завжди тобі надамо допомогу і підтримку в міру своїх можливостей, а тобі нехай допомагає твій ангел-хранитель і оберігає від необдуманих рішень.

***

Сьогодні, наша славна дівчинка, улюблена донечка приймає вітання! Наша бусинка, смачна солодка принцеса, з ранку вся зацілована! Нехай все твоє життя буде такою ж, як сьогодні, світлою і святкової! Доросла вже зовсім. Наше щастя, наш рідний чоловічок, з Днем Народження! Будь задоволена собою! Будь оптимістична! Про решту ми з татом подбаємо. Нехай у твоєму житті все буде як в райському саду! Успіхів, вірних друзів і багато щастя! Ти у нас вже така велика, така самостійна! Продовжуй радувати нас своєю неповторною посмішкою, своїм переливчастим сміхом! Всього тобі найкращого! Ми завжди поряд! Бажаю тобі знайти свій індивідуальний підхід до життя, і шлях, який приведе тебе до здійснення заповітної мрії! Бажаємо знайти гармонію і знайти собі призначення! Нехай жодна хвилина твого часу, не буде безглуздою і марною тратою!

***

Кожен рік пролітає дуже швидко, не залишаючи нам жодного шансу на те, щоб щось змінити. Але, навіть через це засмучуватися ми не повинні. Просто потрібно робити все вчасно, і тоді жалю ніяких не буде залишатися. Сьогодні всі ми зібралися в цьому місці тільки для того, щоб відсвяткувати твої іменини. Вони завжди були твоїм улюбленим святом, і тому саме зараз ми з тобою будемо разом отримувати всю ту енергію і відчуття щастя від того, що відбувається. Знаєш донька, я тебе дуже сильно люблю, і завжди буду допомагати тобі справлятися з труднощами, як би складно це не було. Просто з кожним разом продовжуй справлятися з усіма проблемами, чого б це не коштувало. А я завжди буду поруч з тобою, щоб допомогти тобі в особливо складних ситуаціях. Так що не переживай не з-за чого. Просто живи і радій тому, що відбувається.

***

Джерело: wishguru.co.ua