Привітання з днем народження чоловікові своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження чоловікові своїми словами, українською мовою

Вітаю з днем народження. Хочу побажати впевненості у собі; прибутковою, спокійною і улюбленої роботи; стабільної, міцної, великої і щасливої сім'ї; незабутніх вражень, дорогою машини, заміської дачі, повна хата друзів і впевненості у завтрашньому дні.

***

Вітаю! Думаю, найкращі твої роки, події, звершення ще попереду! Бажаю, щоб ти завжди опинявся в потрібний час в потрібному місці! Здоров'я тобі, успіхів у всіх справах. Живи щасливо і здрастуй ще багато–багато років! рейтинг:

***

Бажаю, щоб незмінно була тяга до самовдосконалення, залишайся таким же мудрим і неупередженим керівником, якого цінують і поважають працівники, нехай доля схиляє чашу терезів тільки в твою користь.

***

Я вдячна долі за те, що вона подарувала мені тебе. За твоєю широкої і мужньої спиною так приємно відчувати себе звичайною слабкою жінкою, прекрасно знаючи, що ти завжди поруч — допоможеш і захистиш. Спасибі тобі, любий, за ніжність твою і силу. Я вітаю тебе з днем народження, і хочу сказати, що це свято не тільки твоя, а й моя. Так що з днем народження нас, рідний.

***

Нехай Ваше здоров'я буде міцним, дух - стійким, а натхнення та вдача завжди супроводжують Вас на життєвому шляху!

***

В твій чудово-надихаючий свято бажаю тобі зустріти доброго джина, який буде виконувати всі мрії, будинки мати скатертину-самобранку, щоб у будь-який час влаштовувати бенкет горою і запрошувати друзів, дружини роздобути іскусніцу і красуню, щоб всі заздрили, роботу завести легку і високооплачувану, так щоб відпустка займав більшу частину її часу! Будь радісним! З днем народження!

***

Вітаю з днем народження. Бажаю твердо стояти на своєму, знаходити у всьому істину, вірити в свій успіх, підкорювати заплановані вершини, наповнювати свій будинок затишком, а серця своїх близьких любов'ю. Здоров'я, мужності і сил!

***

Вітаю з днем народження. Бажаю бути завжди сміливим, умілим, міцним, сильним, спритним, жвавим, певним, гордим, справедливим, чесним, щирим, рішучих, невтомним, успішним. Нехай твоє хоробре серце повно буде любові, а твоє портмоне — великих купюр всіх країн світу.

***

Наш дорогий іменинник, ми довго можемо говорити про всіх ваших позитивних якостях, розповідати про те, як ви домоглися успіху, але сьогодні цього робити не будемо. Ми хочемо привітати вас з вашим святом, а також побажати всього того, що додасть вам ще більше сил, щоб ви могли продовжувати далі домагатися успіхів. Такий чудовий і позитивна людина, як ви, ще буде домагатися всього самого значного. Ви підніметеся на вершину своєї професії, тому що такі фахівці неодмінно досягають визнання в поінформованих колах. Впевнена, що зовсім скоро про вас будуть говорити, як про самому авторитетному фахівця в даній області. Ми всі хочемо, щоб кожен ваш день був наповнений приємними миттєвостями, а заради цього ми готові і самі відкласти свої справи, щоб організувати вам круту атмосферу свята.

***

Нехай в житті все завжди збувається, здоров'я не підводить, удача дарує нові можливості, а щастя робить кожен день несхожим на попередній. Адже будь-24 години неодмінно повинні стати для тебе кращими і виконати все загадане. З днем народження!

***

Вітаю! Будь щасливий сьогодні і завжди! Нехай все в житті складається, виходить і досягається! Від усього серця бажаю тобі залишатися птахом високого польоту, як в духовному, так і в матеріальному сенсі!

***

Бути знайомим з тобою - велика радість і удача. Прийми ж мої найщиріші та душевні поздоровлення!

***

Нехай Господь нагородить благополуччям, здоров'ям, радістю, щастям, достатком і сімейним затишком. Успіху у всіх справах і підтримки від коханих!

***

Для чоловіка дуже важливо самоствердитися в житті, досягти благополуччя і достатку. Бажаю тобі бути надійним, сильним плечем для близьких тобі людей. Не сумуй, якщо щось не виходить так швидко, як хотілося. Все обов'язково збудеться! З днем народження, будь щасливий і повний надій!

***

Бажаю залишатися такою ж пробивним і твердо йде до поставленої мети, супутнього везіння на даному етапі, не втрачати віри у своїх силах, бути справедливим до всіх, чесним по відношенню до самого себе.

***

Нехай ніхто не сміє засмутити! І нехай проблеми тікають від тебе! Нехай грошей завжди буде вдосталь! І бажаю багато-пребагато щастя! Нехай в житті чекає тільки успіх, так як ніщо не зможе перешкодити досягти своєї мети, якщо буде дуже хотітися! Бажаю багато кохання та веселощів!

***

Бажаємо мудрості, доброти, щедрості. Щоб здоров'я не давало збоїв. Щоб настрій завжди було на висоті. У сім'ї нехай будуть тепло і затишок. Успіхів, удачі, везіння.

***

Самого прекрасного чоловіка хочу сьогодні привітати з святом! Вітаю тебе з Днем народження! Бажаю Дорогий імениннику завжди зберігати душевну молодість, адже молодість – це чудове стан очікування прекрасного, це неповторне відчуття, що все можливо, все тобі під силу. Бажаю тобі здоров'я, щастя, нехай у всьому тобі супроводжують удача та успіх! Від усієї душі бажаю щастя, міцного здоров'я, ще більших успіхів у твоїй нелегкій роботі, довгих років життя, благополуччя в родині і завжди гарного настрою. Будь щасливий.

***

Бажаю, щоб «Пані Удача» завжди залишалася на твоєму боці, і ти з легкістю підкорював найвищі цілі. Міцного тобі здоров'я, сил та швидкого виконання всіх заповітних мрій. З днем народження!

***

У ваш день народження ми хочемо саму природу закликати в союзники, щоб вона наділила Вас царственностью лева, гостротою орла, мудрістю змії, хитрістю лисиці, спритністю мавпи, стрімкістю гепарда, незворушністю слона, витривалістю верблюда, ну а від себе ми додамо до цих щедрим дарам побажання простого людського щастя.

***

Я так рада, що ти є у мене, мій найулюбленіший і найбажаніший хлопець на землі. Ти для мене краще й краще всіх. Сьогодні у тебе особисте свято. Нехай він принесе тобі удачу і гарний настрій. Вітаю тебе від усієї душі, і бажаю величезного щастя. Нехай надія, віра і любов завжди супроводжують тебе, нехай доля завжди посміхається тобі. Нехай кожен звичайний день перетвориться для тебе свято. Міцного здоров'я тобі, великий світлого, красивого кохання, удачі і успіхів у всьому.

***

Дорогий мій і незамінний, найкращий у світі чоловік, самий добрий, сильний, щедрий і найулюбленіший! Вітаю з днем народження і бажаю, щоб кожен твій день починався і закінчувався посмішкою, а в серці завжди благоухала радість! Нехай тіло і душа твої не старіють, а молодіють рік від року, на радість усім, хто любить тебе близьким! Бажаю тілу — бадьорості, душі світу, голові — мудрості, рук — вміння! А всього тобі разом — щастя і любові!

***

Вітаємо і бажаємо: щастя, успіху, здоров'я, любові, нехай всі твої бажання неодмінно здійсняться! Завжди залишайся таким же добрим, справедливим, чуйним і чуйним чоловіком, на якого завжди можна покластися.

***

Вітаю з днем народження самого чудового чоловіка! І от усе ти помічаєш. Пам'ятаю, як останній раз помітив стрілка на колготках, і з тих пір колготок більше не стало, а залишилися одні суцільні стрілки. Ти такий чарівне сонечко, незмінно доброзичливе, чуйне і безкорисливе, невимовно прекрасне, нескінченно ніжне, дуже грайливий, відчайдушно хоробре, незворушно спокійний, моє улюблене чудовисько. З днем народження, мій дивак!

***

В твоє свято світлий я тобі бажаю бути улюбленцем фортуни. Нехай ця примхлива дівчина з багатьох претендентів на її руку вибере саме тебе і незмінно супроводжує тобі у всіх твоїх починаннях.

***

Джерело: pryvitach.co.ua