Найкращі привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові


Найкращі привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові

Хочу привітати мого ненаглядного і самого коханого хлопця з Днем його народження. Насправді, цей день є особливим не тільки для тебе, мій любимочка, але і для мене теж. Я дуже люблю влаштовувати для тебе різні сюрпризики, ось і сьогоднішній день не став винятком. Любимка мій, мені хочеться привітати тебе з цим прекрасним днем і побажати всього того, чого б ти сам собі побажав. Ми з тобою вже так давно разом, але я ніколи не перестану захоплюватися тобою, тому що ти просто незвичайний чоловічок, які дарує мені радість, ніжність, теплоту і любов. Мені здається, що тобі просто величезний запас терпіння, тому що ти досі ще терпиш мене, але я це все ціную, мій любимка. Нехай сьогоднішній день запам'ятається тобі своїми яскравими і веселими моментами. Я зроблю все, щоб це свято стало одним з кращих в твоєму житті. Зі святом, мій любий!

***

Нехай твоє життя стане прекрасним, як повноводна річка навесні. А твоя мудрість допомагає тобі вирішувати найбільш складні й важкі завдання. Живи прекрасно і весело, люби пристрасно і самовіддано, адже для цього нам життя дано. З Днем Народження!

***

Одного разу я зустріла його... Він був сильний і своеволен, гордо йшов своєю дорогою... Але я зуміла приручити цього великого, але все-таки добродушного хижака! Адже від любові не втекти, не сховатися... Сьогодні ми святкуємо День народження мого коханого, зовсім домашнього тигра! Будь завжди ручним і ніжним, але збережи і свою міць, свавілля і трішки хижості, будь справжнім царем кам'яних джунглів і своєї долі!

***

Випадковий чоловік, якого я зустріла одного разу, ти став настільки важливим у моїй долі. Тому в твоє свято я хочу побажати: нехай ті справжні чоловічі якості, якими ти мене полонив, з роками лише примножуються. Хай серце не знає спокою від любові, а руки, сильні та ніжні, не знають втоми!

***

Якщо треба для щастя любити – люби. Якщо треба для щастя пробачити – пробач. Якщо заради щастя потрібно працювати – працюй. Якщо заради щастя потрібно жертвувати – жертвуй. Але пам'ятай непорушну істину: все повинно бути в міру! Знай міру і будь щасливий! З днем народження, милий!

***

Любов моя, ти сьогодні наш іменинник, якого ми всі вітаємо, якого ми так сильно любимо і цінуємо. У моєму житті ти з'явився вже давно, але з кожним разом я взнаю тебе все більше і більше. Мені подобається, що у мене завжди є ймовірність дізнатися тебе з нової сторони. Коханий мій, я вітаю тебе з твоїм святом! Хочу побажати тобі лише всього самого позитивного і доброго. Будь певен, що ти завжди будеш любимо з мого боку, тому що мого кохання вистачить на все наше майбутнє спільне життя. Я обіцяю, що докладу всі зусилля для того, щоб зробити тебе найщасливішим. Я тобі бажаю величезної удачі, терпіння і сил. Ти у нас такий працьовитий і цілеспрямований, що ми навіть не сумніваємося в тому, що у тебе все вийде, ти обов'язково досягнеш всіх своїх цілей. Я тебе дуже сильно люблю, мій найрідніший. Зі святом тебе!

***

Сьогодні один з найулюбленіших днів у році, тому що сьогодні День народження моєї другої половинки, мого єдиного і неповторного. Для початку хочу привітати твоїх батьків, які тобою пишаються, як і всі ми. Вони доклали всі зусилля для того, щоб ти виріс таким мужнім і сильним чоловіком, а зараз вже ти докладаєш усіх зусиль, щоб подбати про своїх батьків. Мій любий, я хочу побажати тебе здоров'я і натхнення, тому що саме цього не вистачає тобі для повноцінного життя. Ти або скаржишся на здоров'я, або на брак фантазії, ось тому хочу побажати тобі саме цього. Я сподіваюся, що тобі сподобається те свято, яке ми вирішили для тебе влаштувати, тому що ти повинен хоча б раз у році повноцінно відпочивати. Я вітаю тебе, мій найкращий! Я тобі обіцяю, що наше життя буде насичена на цікаві та яскраві події.

***

Мій любий і дорогий чоловік, я вітаю тебе з днем народження. Я дуже тебе люблю і всім серцем бажаю тобі без краплі смутку і жалю відпускати від себе минуле, з великою надією та натхненням чекати своє майбутнє і з щирим щастям у душі жити своїм чудовим справжнім.

***

Мій хлопець! Він гарячий, емоційний, імпульсивний, характер - вогонь! Не відступиться, ні від чого, що не виходить! Буде важко, але він доб'ється результату! Цілеспрямований! З ним буває дуже важко, включається, коли вже майже пожежа і домовитися неможливо! Але, він вміє вибачатися і визнавати помилки, вміє приймати рішення, навіть не на свою користь! Він дуже впертий, дуже! Але вміє йти на зустріч і розуміти! Він уміє любити, жаліти і співчувати! Він вміє прогнозувати наслідки своїх дій і емоцій! Аналізує! Бажаю навчитися у нього бути таким же вільним і незалежним, сильним, розумним і надійним людиною! Він кожен день признається мені в коханні, і силу своїх слів, знає тільки він! А я відповідаю так, скромненько: Я люблю тебе до місяця і назад! Милий, збережи в собі всі перераховані мною риси характеру, прошу тебе, будь таким завжди! З Днем Народження!

***

Коханий мій, найкращий чоловік на світі, вітаю тебе з днем народження. Бажаю, щоб кожна щабель драбини слави до піку щастя і успіху була пройдена тобою легко, щоб ти завжди міг поєднувати старанну роботу та веселий відпочинок, важливі справи й щирі почуття. Бажаю тобі, дорогий, великої удачі в житті, міцних сил і впевненості в собі.

***

Коханий, ти даруєш мені любов і щастя, ти найкращий хлопець на всій планеті. Ти просто справжній чоловік, і мені з тобою дуже пощастило. Щиро вітаю тебе з днем народження. Бажаю безхмарного щастя і великої любові. Нехай твій шлях висвітлює найяскравіша зірка, нехай всі бажання неодмінно збуваються, нехай моя любов буде оберегом для тебе. Міцного здоров'я тобі, всіх благ, достатку і благополуччя. Будь завжди коханим і бажаним, насолоджуйся життям, ніколи не сумуй, частіше посміхайся.

***

Мій чоловік чарівний, гарний, сміливий, чудовий, побажаю я тобі, щоб в голові плани геніальні зароджувалися і втілювалися в реальність. Нехай всі біди в твоєму житті перетворяться в дим багаття, побажаю, щоб вірність в твій дім щастя принесла.

***

От візьмеш людини, приведеш його на ставок, даси вудку і скажеш: лові карася. Зловив? Шукай в карасі лососеву ікру. Не знайдеш - лови іншого карася і вимагай від нього негайно видати тобі лососеву ікру. Людина в такій ситуації подивиться на тебе круглими очима, в кращому випадку. Ну звідки в карасі лососева ікра? Очевидно ж, що в карасі її не буде і що ловити треба безпосередньо лосося. Ну не перетвориться карась у лосося ні завдяки шантажу, ні завдяки погрозам, ні завдяки скигленню і довгим поясненням, що він повинен негайно це зробити. Аж ніяк. Але є такі люди, які при великому бажанні, з любов'ю, легко і просто зроблять неможливе для коханої людини. І саме в карасі знайдуть лососеву ікру. І ось така людина – ти, мій коханий! Ти не раз доводив свою всемогутність! За це тебе і люблю! З Днем Народження, мій чарівник!

***

У самого важливого чоловіки в моєму житті сьогодні День народження. Цей день дуже важливий і для мене теж, тому що саме цей прекрасний денечек подарував мені цього чудового хлопця. Я ніколи не думала, що людину можна любити настільки сильно, наскільки я люблю тебе, мій дорогий. Я хочу побажати тобі у цей святковий день тільки здоров'я. Ти і сам знаєш, що все інше буде, якщо буде здоров'я. Я вітаю тебе з твоїм днем, мій любимка! Ти навіть не повинен сумніватися в тому, що я завжди на твоєму боці. Знай, що я буду підтримувати тебе, що б не сталося. Мій коханий, просто будь здоровий, а все інше буде. У тебе і так зараз вже є така чудова сім'я, такі хороші друзі та улюблена робота. Ти можеш вважати себе справжнім щасливчиком. Нехай так буде завжди, мій дорогий. Ми всі тебе дуже сильно любимо, мій ненаглядний.

***

Хочу привітати тебе, мій роднуля, з таким чудовим подією, з твоїм Днем народження! Для мене цей день має таке ж значення, як і для тебе, бо ти є моїм самим близьким і рідним людиною, заради якої я готова піти на все. Я хочу побажати тобі в цей чудовий день тільки всього самого прекрасного. У тебе вже є одне світле і добре створіння, яке прямо зараз бажає тобі всього доброго. Повір, що мені для тебе нічого не шкода, тому що моє життя не має сенсу без тебе. За стільки років наших відносин я змогла переконатися в тому, що немає для мене нікого дорожче, ніж ти. Мій роднуля. Будь завжди щасливий, здоровий і любимо. А я постараюся зробити все для того, щоб саме так воно і було. Нехай всі твої плани почнуть реалізовуватись, тому що ти прикладаєш для цього всі свої зусилля. Я вірю в тебе, мій любимка.

***

Мій самий найкращий і самий ніжний друг! Вітаю тебе з днем народження, бажаю завжди бути вірним собі, нехай будь-які перешкоди розсипаються перед твоїм напором, нехай робота приносить задоволення, а дружба буде в радість. Нехай моя любов і віра в тебе допомагають і оберігають в будь-якій ситуації. Здоров'я і удачі у всьому!

***

Коханий, сьогодні твій день народження! Я хочу побажати тобі ніколи не забувати, що найголовніше в житті – це любов. Повір, коли вона є – ти будеш натхненний на подвиги, все виходитиме легко і просто, а життя наповниться сенсом! Нехай доля благоволить тобі в будь-яких починаннях!

***

Нехай кожна мить, кожна хвилина і секунда твого життя буде прожите не дарма, нехай в житті у всьому буде гармонія! Бажаю тобі неперевершених моментів, чудових емоцій і перемог у всьому! Ти — справжній чоловік! З днем народження, коханий!

***

Вітаю тебе кохана з днем народження! Бажаю тобі оптимістичного настрою і люби життя у всіх її напрямках. Здоров'я і продуктивного життя на довгі роки. Нехай у твоєму житті завжди свято і достаток. Головне у відносинах є розуміння цінностей, цілей та очікувань від наших відносин. Нехай формат відносин в нашій голові завжди буде ідеальним.

***

Я бажаю тобі зіркового життя! Нехай ростуть зірки на твоїх погонах, і з роками збільшується їх кількість на коньяку, який ти п'єш, і на готелях, де тобі доведеться зупинитися. А зоряне небо над нами нехай буде свідком такою ж ніжною і трепетною нашої з тобою любові!

***

Мені хочеться бачити його завжди щасливим і усміхненим. Мова йде, звичайно ж, про моєму улюбленому хлопчика, який сьогодні відзначає своє свято. Мій дорогий, поруч з тобою я стала зовсім іншою людиною, але повір, що я така собі подобаюся більшій, ніж була до цього. Любимка мій, я хочу побажати тобі самого міцного здоров'я. Я так не люблю, коли ти хворієш, бо ти стаєш сам не свій. Я бажаю тобі завжди і у всьому займати перші місця, домагатися найвищих результатів. Будь упевнений, що це все тобі під силу, тому що для тебе це не представляє особливої праці. Ти в мене такий крутий хлопець, поруч з яким я відчуваю себе нереально щасливою і коханою. Спасибі тобі за те, що ти даруєш мені всю цю турботу і любов. Мені ще ніколи не було так спокійно і комфортно поруч з ким-то. Зі святом, мій роднулечка.

***

Мій милий, добрий чоловік! Я хочу підняти цей келих ігристого шипучого напою і випити за твоє здоров'я. Хочу, щоб твоє життя так само кипіла, як шампанське. Я тебе дуже люблю і бажаю тобі всього самого хорошого, доброго і лагідного, що тільки існує на цьому світі. З днем народження!!!

***

Мій улюблений і дорогий! В День твого Народження буду щаслива привітати тебе і провести цей день разом з тобою. Дякую тобі за кожну мить, проведений поруч зі мною в любові і радості. Дуже ціную тебе і міцно обіймаю. Дякую твоїх батьків, що подарували світу таке світле диво, як ти. З Днем Народження!

***

Ще ніколи на своєму шляху, я не зустрічала таких щирих і добрих хлопців як ти. Кожна хвилина з тобою коханий, приносить мені щастя. З кожним дотиком до тебе, я відчуваю надзвичайно хвилюючі почуття, від яких мурашки йдуть по шкірі! Те що я зустріла тебе, для мене є великою радістю і щастям. Ти приносиш мені щастя улюблений. З тобою, кожен день для мене, це рай. Дякую тобі просто за те, що ти є в моєму житті. Просто за те, що приносиш в неї такі незвичайні почуття. Я люблю тебе рідна. І в твій день народження, бажаю тобі, ніколи не сумувати і не розчаровуватися у житті. Знай, що у тебе є люди, які вірять в тебе і люблять тебе вже просто за те, що ти є!

***

Навіть просто знаходитися поруч з тобою – велике щастя. Ти – прекрасний співрозмовник, завжди веселий, дотепний, чудово ерудований... Талановита людина, талановита в усьому, тому тобі всі і завжди так легко вдається, а результат перевершує всі очікування! Коханий, я поспішаю привітати тебе з Днем народження і побажати, щоб життя дарувало тобі як можна більше можливостей для розвитку та вдосконалення!

***

Найсильніше і найголовніше почуття – це кохання. Не можна на світі прожити без любові. Я в цьому переконалася, коли зустріла тебе, мій коханий. Ти для мене багато значиш. Кожній моя клітинка, кожне дихання наповнене і заповнений тобою. Сьогодні у тебе день народження. Дозволь від усього серця привітати тебе з таким чудовим і великим святом. Бажаю тобі великого щастя, багато радості в житті, і всього самого найкращого. Будь завжди коханою, бажаною, чи просто моїм найголовнішою людиною на світі.

***

З тобою я можу відчувати себе, як за кам'яною стіною. З тобою мої думки наповнюються любов'ю. Залишайся таким же незвичайним, класним і самим коханою людиною на цій планеті. Обіймаю тебе і шлю тобі свій поцілунок!

***

Мій милий, рідний, дорогий. Три роки пролетіли як одна мить, ти поруч зі мною мій вірний і надійний друг. Нехай все це триває вічно, і нехай жодні негаразди не зможуть завадити нашому щастю. Бажаю тобі вічного щастя і кохання до труни.

***

В цей чудовий день вітаю тебе — коханий мій чоловік! Бажаю, щоб оточувало тебе не тільки матеріальне багатство, а і найцінніше — Любов, Здоров'я, Мир у душі і над головою! З Днем Народження!

***

Бути може, цей чудовий свято міг би означати для нас більше. Бути може, ми могли б провести його в Монте-Карло або на Багамах. Але яка різниця, де дарувати тобі свою любов, якщо нам скрізь світло і тепло поруч? Ти – той самий принц, про яке пишуть у казках. А я – та сама щасливиця, якій вдалося цю казку зустріти. Давай разом писати нашу казку, нехай у неї буде маленьке смеющееся продовження. З днем народження, мій принц.

***

У твій день народження я бажаю тобі любові і гармонії, порозуміння і стабільності, здоров'я і бадьорості. А ще – залежно! Нехай все в твоєму житті залежить тільки від тебе! Мудрих тобі рішень!

***

Коханий, вітаю тебе з днем народження! У цей святковий день ти отримаєш багато всіляких побажань від друзів і рідних, але я б хотіла, щоб моє привітання було для тебе особливим. Ці слова я вкладаю частинку себе і подумки шлю тобі разом з цим привітанням міцний поцілунок і ніжний обійми. Мені неймовірно пощастило бути твоєю дівчиною, і я часом не вірю свого власного щастя. Спасибі тобі за те, що ти є в моєму житті! Я від усієї душі бажаю тобі позитивного настрою, удачі у всьому, бадьорості духу і тіла, казкового везіння. Нехай моя любов до тебе стане твоїм добрим талісманом, який буде притягувати позитивну енергію і охороняти тебе від бід. Нехай будь-яке починання незмінно приводить тебе до успіху, а кількість твоїх перемог і приємних відкриттів постійно зростає! Я впевнена, що ми відмінно відсвяткуємо твій день народження і будемо з теплотою згадувати це яскраве і радісне подія!

***

Джерело: wish.co.ua